درباره کیمیا پارس شایانکار
تولیدکننده، واردکننده، صادرکننده و فروشنده مواد اولیه شیمیایی، مواد معدنی و کودهای کشاورزی
1- بازاریابی و فروش:
کیمیا پارس شایانکار با تکیه بر آمار و اطلاعات، بررسی مستمر بازارها و شناخت کافی از فعالان حوزه شیمیایی، معدنی و کشاورزی، اعم از تولید کـنندگان، مصرف کـنندگان، تجارت داخلی و خارجی، خریـداران، صادرکـنندگان و فروشـندگان، علاوه بر فعالیت مستقل خود، آمادگی دارد در خصوص بازاریابی و فروش محصول تولیدی واحدهای تولیدی و کارخانجات و در قـالب فروش انحصـاری و برند سازی داخـلی و صـادراتی کالاها، با بهرهمندی از کارشنـاسان خبره و مطلع و شبـکه گسترده تبلیـغات و بازاریابی خود، بازار فروش پایداری را برای محصـولات و کالاهای سایر مؤسسات این حوزه فراهم سازد.
2- واردات و صادرات:
در زمینه تجارت خارجی فعالیتهای شرکت شامل موارد ذیل میباشد:
2-1- واردات مواد اولیه شیمیایی بنا به سفارش با قیمت مناسب و کیفیت بالا از کشورهای مورد نظر به سفارش شرکتها و کارخانههای تولیدی کشور با توجه به اصالت مواد شیمیایی
2-2- مشـارکت و همکـاری با واردکـنندگان مواد شیمیایی در زمینه بازاریابی، فروش و برنـد سازی کالاهای وارداتـی
2-3- صادرات تولیدات داخلی کارخانههای کشور که دارای پتانسیل و ظرفیت صادراتی هستند و به لحاظ کیفیت دارای مزیت نسـبی میباشند اعم از مواد اولیـه شیمیایی، مواد معدنی و کود کشاورزی جزو افتخـارات این مجمـوعه میباشد.
2-4- ارائه خدمات صادراتی از قبیل بستهبندی اصولی، تشریفات امور گمرکی و تحویل کالا در هر یک از مرزهای خروجی کشور.
2-5- با توجه به تجربیـات و شنـاخت راهکارها و بستـرهای اجرایی امر، مشاوره و مباشرت برای فروش و صـدور کالاهای تولیدکنندگان داخلی به کشورهای هم جوار برای افزایش فروش و صادرات کالاهای تولیدی داخل خریداری مواد اولیه آنان، لـذا از کلیه تولیدکـنندگان مواد شیمیایی، مواد معدنی و کودهای کشاورزی و تولیدکـنندگان ریزمغـذیهای کشاورزی دعوت مینمائیـم که ضمن تماس و همکاری با این شرکـت از خدمات تخصصی صادراتی به منظـور بازاریابی و فروش حرفه ای در داخل کشور این شرکت بهرهمند شوند.
3- همکاریهای پژوهشی و تجاری سازی تحقیقات :
با توجه به زمینههای مساعـدی که برای تنـوع سبد صادراتی کشـور فراهم شده است، کیمیا پارس شایانکار فعالیت در زمینه تجاری سازی نتایج تحقیقات و تولید محصولات جدید را یکی از راهبردهای جدی خود قرار داده، از همه پژوهشگران و پژوهشکدهها و مجموعههای تحقیقاتی سراسر کشور در این زمینه دعوت به همکاری مینماید.
امید است این تعامل علمی رهگشای تولید سهـل و آسان بعضی از مواد اولیـه مورد نظـر ما و مورد نیاز کشـور از جمله در زمینه مواد شیمیایی و مواد معدنی و کودها و خصوصـاً گوگرد محلول (گوگرد معلق در آب) و به عنوان سـم گوگردی و سایر مواد دیگر…. گردد.
بیانیه مأموریت و چشم انداز
کیمیا پارس شایانکار با اتکا به کارشناسان مجرب و آشنا به کار و با سابقه 20 ساله در راستای تولید، فرآوری و پخش مواد اولیه شیمیایی، معدنی، کود و ریزمغذیهای کشاورزی فعالیت دارد و توانسته است خدمات پیوستهای را به مشتریان خود اعم از مصرفکننده، تولیدکننده و صادرکننده در سطح کشور ارائه نماید. عرضه مواد و کالاهای مربوط به این شرکت صرفاً با تعریف و تأکید بر اصالت مواد اولیه میباشد. بر همین رویه رضایتمندی مشتریان، مهمترین سرمایه ارزشمند ما محسوب میشود. لذا کیفیت، کمیت و تسریع در تأمین به موقع کالای مورد نیاز متقاضیان یکی از مأموریتهای شاخص شایانکار میباشد.
در مجموعه کیمیا پارس شایانکار با فراهم نمودن بستر اعتماد مشتریان، به کمک تضمین کیفیت کالا، قیمت مناسب و تحویل به موقع، در پی جلب رضایت مشتریان که مهمترین حامیان ما هستند و تداوم همکاری با آنان هستیم.
ما باور داریم که ارج نهادن ارزشهای انسانی شرط اساسی پیشرفت و بقای سازمان است. بنابراین حمایت از تولیدات داخلی و دستیابی به توسعه، مشتریمداری، کرامت انسانی، مشارکت و کار تیمی، تحول گرایی و بهبود مستمر و اخلاقمحوری را سرلوحه فعالیت خود قرار دادهایم.
قابل ذکر اینکه ارتباط مستمر مشتریان طی سنوات گذشته بیانگر رضایت مداری آنان از اقدامات شایانکار میباشد و مفتخریم با ارائه خدمات متنوع خود به مشتریان، طی سنوات گذشته توانستهایم بخشی از مأموریت خود را به انجام رسانیده و محقق سازیم.
اهداف
محورهای اولویتدار کیمیا پارس شایانکار در راستای تحقق اهداف ترسیمی:
1. مشاوره و تأمین مواد اولیه شیمیایی و معدنی برای تولیدکنندگان و صنعتگران.
2. مشاوره و تأمین درخواست بازرگانان در راستای صادرات مواد اولیه و کالاهایی که دارای مزیت صادراتی میباشند.
3. مشارکت در فروش و همکاری با تولیدکنندگان در راستای عرضه و پخش انحصاری محصول تولیدی آنان.
4. مشارکت در واردات با واردکنندگان و عرضهکنندگان کالای وارداتی با استفاده از شبکه فروش به روز.
5. مشاوره با تولیدکنندگان در راستای تأمین مواد مصرفی آنان ضمن تضمین مواد اولیه ارائه شده به آنان.
6. انتخاب بهترین شیوههای تبلیغاتی جهت معرفی اصولی و علمی کالای تولیدکنندگان برای فروش و برندسازی کالای آنان، ضمن پیگیری اخذ مجوزات لازم برای دستیابی به فروش بیشتر.
7. همکاری و مشارکت برای ایجاد واحدهای تولیدی به منظور تحقق ایدههای نوین که توسط مبتکرین جوان ارائه میشود.
8. بازاریابی داخلی و صادراتی برای مواد اولیه و محصول تولیدی کارخانجات کشور که بلحاظ کمیت و کیفیت کالای آنان امکان عرضه گسترده را دارد.