مراکز فروش مواد شیمیایی در تهران

بازار-کیمیا

مراکز فروش مواد شیمیایی در تهران

اشتراک گذاری پست

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (3 امتیاز دریافت شده. میانگین امتیاز: 5,00 از 5, )
Loading...

بازار مواد شیمیایی یکی از پررونق‌ترین و مهم‌ترین تجارت‌ها در جهان است. فعالان بازار مواد شیمیایی تا به امروز با چالش‌های بسیاری مواجه بوده‌اند. تأمین‌کنندگان، عرضه‌کنندگان و خریداران مواد شیمیایی، معدنی و پتروشیمی مدت‌هاست که در معاملات خود با نگرانی، تردید و عدم اطمینان به کیفیت مواد شیمیایی مورد نیاز خود مواجه هستند.

مراکز فروش مواد شیمیایی در تهران

بهترین مراکز فروش مواد شیمیایی در تهران را شرح می دهیم:

حتماً تابه‌حال نام خیابان ناصرخسروی تهران را به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی شنیده‌اید. این بازار از دیرباز در میان فروشندگان و خریداران مواد شیمیایی معروف بوده است.

پس از گذشت سال‌ها، در سال 1391 تصمیم بر این شد که بازار جدیدی نیز برای فعالیت تخصصی فروشندگان مواد شیمیایی احداث شود تا بخشی از فروشندگان این صنف که در خیابان ناصرخسرو فعالیت داشتند در مکانی جدید به فعالیت خود ادامه دهند.

این بازار با نام “بازار کیمیا” اکنون در منطقه 15 شهر تهران، ابتدای جاده امام رضا واقع شده و تبدیل به تنها مرکز خرید و فروش مواد شیمیایی ایران شده است. در بازار کیمیا، نظارت بر فروشندگان به طور دقیق صورت می‌گیرد و نگرانی خریداران بابت کیفیت و آنالیز مواد شیمیایی کمتر شده است.

اما با این وجود در بازار کیمیا و هر بازار فیزیکی و غیر آنلاین همچنان مشکلاتی پابرجاست. از جمله محدودیت فضای بازار که نمی‌تواند کلیه فعالان این صنف را در خود جای دهد.

تنوع کم محصولات، عدم دسترسی به لیست جامع قیمت‌ها، عدم امکان کنترل و رهگیری حمل و دریافت کالا، اطلاع نداشتن از موجود بودن کالا، مشکلات مسیر رفت و آمد و خرید حضوری، نبود انبار بابت نگهداری و فروش مواد در تناژ بالا که متأسفانه موجب شده است صرفاً مواد شیمیایی در گرید آزمایشگاهی و مقادیر کم به فروش برسند.

همچنین بخوانید:  ارائه خدمات حمل و نقل داخلی و صادراتی

مراکز فروش مواد شیمیایی در تهران کجا هستند
مراکز فروش مواد شیمیایی در تهران

راه حل چیست؟ توسعه و تسهیل تجارت مواد شیمیایی

استفاده از یک روش آسان که سرعت، کیفیت و امنیت معاملات مواد شیمیایی و پتروشیمی را افزایش دهد، در نهایت منتج به گسترش تجارت خواهدشد.

در دنیای امروز که به طور پیوسته در حال تغییر است، تنها با به‌کارگیری ابزارهای آنلاین و جدید و همراه شدن با تغییرات می‌توان کسب و کار را رونق بخشید.

منافع به‌کارگیری بازار روز خرید و فروش مواد شیمیایی

تغییر رویه کسب و کار و استفاده از ابزارهای آنلاین و به روز، موجب سهولت و دستیابی به منافع بسیاری خواهد شد. از جمله به موارد ذیل می‌توان اشاره کرد:

  • کاهش زمان مورد نیاز جهت آشنایی و تعامل خریدار و تأمین کننده
  • امکان افزایش روابط با بازار بین‌المللی و کمک به افزایش صادرات با توجه به محدودیت‌ها
  • کشف قیمت رقابتی و تحلیل رقبا
  • امکان بررسی دقیق‌تر مشخصات محصول، قبل از خرید
  • امکان گفتگوی آنلاین خریدار و تأمین کننده

جهش صادرات مواد شیمیایی به‌کمک روش‌های جدید

تاجران موفق و با تجربه، در مواجهه با چالش‌ها رویکرد خود را تغییر می‌دهند و بهترین راه حل را می‌یابند. هر چالشی برای آن‌ها منجر به کشف یک راه حل تازه می‌شود. با وجود تحریم و مشکلات اقتصادی همچنان می‌توان راهکار مناسب را یافت.

طرز تفکر پویا ابزارها و روش‌های جدید فروش را به کار می‌گیرد تا کمک به ارزآوری و درآمد بیشتر باشد و با توجه به اینکه در میان کالاهای صادراتی، مواد شیمیایی و پتروشیمی سهم بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند. بنابراین سرمایه‌گذاری بر صادرات این مواد بسیار پرسود و ارزآور خواهد بود. بدین منظور و به طور کلی برای ایجاد یک بازار جامع و در دسترس می‌توان از روش‌های آنلاین کمک گرفت تا سرعت، امنیت و تنوع محصولات برای کلیه خریداران فراهم شود.

برای دسترسی به توضیحات بیشتر جهت استفاده از سامانه بورس معاملات مواد شیمیایی به شیمیکو مراجعه کنید.