تولید سود پرک از سود مایع بندر امام، اروند، کبودان،کلروپارس، نیروکلر

تولید سود پرک از سود مایع بندر امام، اروند، کبودان،کلروپارس، نیروکلر

اشتراک گذاری پست

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 امتیاز دریافت شده. میانگین امتیاز: 5,00 از 5, )
Loading...

تولید سود پرک از سود مایع بندر امام، اروند، کبودان،کلروپارس، نیروکلر

تولید سود پرک از سود مایع

 کیمیا پارس شایانکار به عنوان تولیدکننده سود پرک با بهره گیری از کارخانجات تولید سود پرک از سود مایع و با در اختیار داشتن چندین واحد تولید سود پرک که سود مایع را با بهره مندی از خطوط تولید نوین به سود کاستیک پرک 98 درصد و عاری از آلودگی های فلزی،  در نقاط مختلف کشور از جمله شهرستان‌های تهران، قم، اهواز، بندر امام و تبریز، توانسته است با تولید انبوه و استاندارد،  نیاز واحدهای صنعتی و تولید کنندگان مواد شیمیایی و سایر تولید گران و صنایع دارویی و غذایی و همچنین نیاز صنایع حفاری نفت و گاز، نساجی، آلومینیوم، کاغذ سازی، باطری سازی، الکل و کارخانجات تولید نوشابه و صنایع دیگر در داخل کشور را تأمین نموده  و مازاد بر فروش و  مصرف سود پرک تولید شده در کشور را به کشورهای مختلف از جمله ترکمنستان، ازبکستان، گرجستان، ترکیه، عراق، افغانستان، پاکستان و هند صادر نماید. این شرکت از این رهگذر توانسته است ضمن ارز آوری و افزایش صادرات غیر نفتی و ایجاد اشتغال پویا ، چرخه  تولید کارخانجات تولید سود پرک از سود مایع 50% را تحرک بخشیده و به سهم خود در توسعه صادرات صنعت تولید مواد شیمیایی کشور نقش ایفا نماید. کیمیا پارس یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکننده و تأمین کنندگان سود پرک در کشور می باشد.

کیمیا پارس به عنوان یکی از معتبرترین واحدهای تولیدکننده سود پرک ،ضمن تولید سود جامد پرک از سود مایع 50%، محصول سود پرک  خود را به شرط کیفیت و مطابق آنالیز تضمین و تحویل می‌نماید. قابل ذکر اینکه طی سال ها تجربه در زمینه تولید سود پرک و همچنین ، فروش و عرضه سود پرک به جهت تحویل به موقع کالا و به شرط آنالیز و کیفیت بالا که هر محموله پیش از تخلیه در کارخانجات مصرف کننده خصوصاً  تولید کنندگان مواد شوینده که آنان بر اساس ضوابط می بایست مبادرت به انجام تست و آزمون تشخیص میزان خلوص نمایند، از این رهگذر اعتباری را کسب نماید.  اکنون این اعتبار، سرمایه ارزشمندی  برای این شرکت و کارشناسان خبره و آشنا به کار و دارای دانش به روز  شیمیایی شاغل در این شرکت، محسوب می شود.

قیمت مناسب و ارزان سود پرک کاستیک و در اختیار داشتن سهم بزرگی از بازار سود کاستیک کشور ( حداقل با ظرفیت تولید50 تن در روز در زنجیره تولید سود کاستیک پرک خود) مزیت مهمی برای این شرکت محسوب می شود.  این شرکت سود پرک تولیدی ، تولید به روز خود را به‌منظور کاهش هزینه‌های مضاعف حمل به‌صورت مستقیم از کارخانجات تولید سود پرک از سود مایع  و برابر زمان‌بندی و به‌موقع و در محل درخواستی،  به مشتری و خریداران تحویل می‌نماید.

کیمیا پارس شایانکار مفتخر است به عنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان سود کاستیک در کشور سود پرک خود را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به متقاضیان و تولیدگران عرضه می نماید. و شعار کیفیت، قیمت، تحویل به موقع را سرلوحه کار خود قرار داده است.