خرید سود پرک 98% به شرط آنالیز

خرید سود پرک 98% به شرط آنالیز

اشتراک گذاری پست

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 امتیاز دریافت شده. میانگین امتیاز: 5,00 از 5, )
Loading...

تولید و تأمین سود پرک (Caustic Soda)

خرید سود پرک

تولید سود پرک جامد با فرمول شیمیایی NaOH و با خلوص % 1±98 با استفاده از هیدروکسید سدیم مایع (سود مایع) در کارخانجات تولید داخلی کشور به شکل پرک و سفید رنگ صورت می‌گیرد.

واحدهای تولیدی سود پرک در کشور ماده اولیه خود (سود مایع) را از پتروشیمی اروند و واحدهای تولیدی دیگر از قبیل شیمیایی کلران و شیمیایی صدرا تأمین می‌نمایند و بعضی از واحدهای تولیدی نیز از قبیل نیروکلر، پارس کلر و کلران سود مایع مصرفی خود را رأساً تولید می‌نمایند. سود پرک جامد با نام‌های مختلف و رایج در کشور از قبیل هیدروکسید سدیم جامد، سود کاستیک، کاستیک پرک، سود سوزآور، کاستیک سودا و چرب گیر صنعتی شناخته می‌شود. این ماده شیمیایی پرمصرف نوعی باز و قلیا است که به محض مخلوط شدن با آب واکنش نشان می‌دهد و به همین سبب است که در دسترسی به این ماده شیمیایی می‌باید نکات ایمنی مورد توجه قرار گیرد.

سود پرک یکی از پرمصرف‌ترین مواد شیمیایی است که کاربردهای فراوان و متعددی در عموم صنایع دارد؛ از قبیل صنایع غذایی، صنایع شیر، صنایع کنسرو، صنایع شوینده، کارتن، چرم و نساجی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، فرآوری زیتون در شستشوی فرش، تانکرها، ماشین آلات و … .

این کالا بلحاظ مصرف فزاینده در زمینه‌های مختلف وجه تمایز بیشتری دارد و کلاً و جزعاً در کشور تولید می‌شود، بطوریکه تولید محصول در کشور و با کیفیت بالا گوی رقابت از کشورهای چین و ماچین ربوده و آنان نمی‌توانند در سود پرک با ایران رقابت نمایند. به همین سبب است که محصول سود پرک چین، هند و سایر کشورهای دیگر در ایران رایج نیست و اساساً در بازار پر مصرف ایران حضور ندارند.

در شرایط فعلی بیش از 15 واحد تولیدی موفق و به روز در کشور مشغول فعالیت هستند که روزانه 500-400 تن سود پرک در کشور تولید و روانه بازارهای هدف در داخل و خارج از کشور می‌نمایند. با توجه به این پتانسیل است که ایران یکی از کشورهای تأمین کننده سود مایع و سود پرک در منطقه خاورمیانه محسوب می‌گردد.

کیمیاپارس با بهره‌گیری از واحدهای تولید سود پرک تحت پوشش خود، توانایی عرضه روزانه 100-50 تن خصوصاً صادراتی را دارد و این شرکت مفتخر است که توانسته است با بهره‌گیری از ظرفیت کارخانجات تحت پوشش خود نسبت به تولید سود پرک مطابق آنالیز و عاری از هر نوع آلودگی خصوصاً فلزات سنگین اقدام نماید. عرضه کالا با کیفیت بالا، قیمت مناسب، تحویل به موقع، بسته‌بندی اصولی، مزیتی را برای برندهای سود پرک کیمیا پارس شایانکار فراهم ساخته است که مشتریان با یکبار خرید و مصرف، به صورت مداوم و پیوسته سود پرک مورد نیاز خود را از این شرکت تهیه می‌نمایند و این قابلیت، مشتری‌مداری و اعتمادسازی یکی از افتخارات ما است که پشتوانه دو دهه فعالیت کیمیا پارس شایانکار است.

ذکر این نکته ضروری است که ظرفیت تولید سود پرک این شرکت زمینه‌ای فراهم ساخته که می‌تواند علاوه بر تأمین نیاز داخلی کشور، سود پرک خود را در بسته‌بندی‌های صادراتی به کشورهای مختلف اعم از ترکیه، گرجستان، ترکمنستان، ازبکستان، عراق، افغانستان، ارمنستان و کشورهای آفریقایی و خاور دور صادر نماید.

سود پرک صادراتی در کیسه‌های 25 کیلوگرمی 2 جداره و داخل کیسه‌های جمبوبگ 1250 کیلوگرمی با درج MSDS و با مشخصات تعریف شده به مشتریان عرضه می‌شود.

یکی از شاخص‌ترین اقدامات کیمیا پارس شایانکار در راستای عرضه صادراتی سود پرک توجه به قیمت تمام شده صادراتی است و با مدیریت و اقدام کارشناس در این خصوص هزینه‌های پائین‌تری برای بسته‌بندی، حمل و نقل و استافینگ کانتینرها لحاظ می‌شود و مورد تأیید خریدار صادراتی قرار می‌گیرد.

کیمیا پارس شایانکار سود پرک را بشرط ضمانت کیفیت و با اصالت مواد اولیه به خریدار عرضه می‌نماید و آمادگی خود را جهت تولید سود پرک در تناژ بیشتر و با تعریف زمانبندی مشخص تحویل اعلام می‌دارد.

کیمیا پارس شایانکار ضمن تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی تحت پوشش خود نسبت به تولید و عرضه سود پرک در بازار داخلی اقدام می‌نماید. محصول تولیدی سود پرک را مطابق آنالیز و بشرط کیفیت تحت برندهای اکسین سود، کیمیا سود، پارس سود، پارسیان سود و برند کاستیک سودا با نوشتار لاتین در دسترس مصرف‌کنندگان و کارخانجات صنعتی کشور قرار می‌دهد.

با توجه به اینکه هزینه انبارداری و حمل مضاف، بر قیمت تمام شده تأثیر مستقیمی دارد، لذا این شرکت بلحاظ کاستن هزینه‌ها، سود پرک را در استان‌های خوزستان، فارس، آذربایجان شرقی، قم و تهران که هر یک از آنان یکی از برندها را تولید می‌نمایند، به متقاضیان عرضه می‌نماید.

لطفاً، در راستای تأمین سود پرک و یا سود مایع مورد نیاز داخلی و صادراتی با کارشناسان مجرب مشورت فرمائید.

به امید همکاری و ارتباط مستمر بازرگانی