چرا کیمیا پارس شایانکار؟

چرا کیمیا پارس شایانکار؟

کیمیا پارس شایانکار با سابقه 20 ساله در امر تولید، تأمین و فروش مواد اولیه شیمیایی، کشاورزی و معدنی بر این باور است که توانسته با ارائه قیمت مناسب و تحویل به موقع کالا از یکسو و ارائه کالای با کیفیت (با اصالت مواد اولیه) و مطابق آنالیز از سوی دیگر، اعتماد خریداران را جلب نموده و علاوه بر کالاهای خود، کالاهای تولیدی سایر تولیدکنندگان را نیز در سبد کالای فروش داخلی و صادراتی خود قرار داده و ضمن همکاری با همکاران تولیدکننده، خدمات شایانی به خریداران و معالاً به تولیدکنندگان همکار ارائه نماید. فعالیت در خصوص صادرات محصولات تولیدی آنان، منجر به ظرفیت سازی چرخه تولیدشان شده و طبعاً، اشتغال زایی، ارزش افزوده بهتر و بیشتر را برای تولیدکنندگان خصوصاً کاستیک سودا فراهم نموده است و در شرایط کنونی کشور که اقتصاد مقاومتی سرلوحه و مدنظر مسئولین نظام کشورمان است، به سهم خود در این خصوص ایفای وظیفه نماید و مضافاً اینکه، برخی از کالاها که زمینه تولیدشان در کشور فراهم و میسر نیست را از سایر منابع و به صورت مستقیم تأمین می‌نماییم.

توسعه و پویایی شرکت کیمیا پارس مرهون خدماتی است که به طور پیوسته به مشتریان خود ارائه می‌نماید و این خدمات در قالب مکانیزم فروش کالا اعم از ثبت سفارش، پشتیبانی فروش، قیمت مناسب و رقابتی، بارگیری و ارسال به موقع کالا و ارسال گزارش به روز به خریدار، از مراحل اجرایی کار می‌باشد که این اقدامات و اجرای صحیح و اصولی آن‌ها، موجب افتخار و مباهات ماست.

پشتیبانی فروش

پشتیبانی فروش

کیمیا پارس شایانکار با بهره‌مندی از کارشناسان مجرب (دارای مدارک علمی مرتبط) همواره با خریداران در ارتباط بوده به طوریکه کارشناسان فروش همزمان با ثبت درخواست خریدار به صورت تلفنی و یا دریافت ثبت سفارش از طریق سایت شرکت، وظیفه خود می‌دانند که ضمن ارائه اطلاعات و قیمت به خریدار، با وی در مورد حمل و نقل مناسب و پرهیز از پرداخت هزینه مضاعف حمل در داخل کشور همفکری نموده، همیار خریدار باشد. کارشناس مرتبط به طور پیوسته در قالب پشتیبانی و پیگیری مراحل بارگیری و تحویل کالا، ضمن ارتباط مستمر، خریدار را از مراحل اجرای کار آگاه ساخته و این امر فرصتی را برای خریدار فراهم می‌نماید که طبق برنامه ریزی قبلی، در جریان تأمین کالای خود قرار گیرد.

بارگیری از کارخانه

بارگیری از کارخانه

کالای این شرکت به طور مستقیم از کارخانه ارسال می‌گردد و خریدار برای خرید با تناژ کمتر نیز  می‌تواند از کالای موجود در انبارهای عمومی تهران نسبت به تأمین درخواست خود اقدام نماید. کالای سایر تولیدکنندگان برای خریداران عمده نیز به صورت مستقیم از کارخانه ارسال می‌شود و بعضی کالاهای دیگر نیز از بنادر و گمرکات و یا از انبارهای عمومی تهران و شهرستان‌ها به متقاضیان ارسال و تحویل می‌شود.

قابل ذکر اینکه: کارشناس از هنگام ثبت سفارش تا بارگیری و تحویل کالا، پیوسته با خریدار در ارتباط بوده، خریدار را در جریان امور قرار می‌دهد.

گزارش کالا

گزارش کالا

کارشناس هر درخواست و پروژه فروش کالا را از مراحل اجرایی کار اعم از زمان بندی تحویل کالا، بارگیری و ارسال کالا (وزن دقیق کالا، نوع بسته‌بندی، تعداد کیسه و یا بشکه) ارسال فاکتور رسمی و غیره … مرحله به مرحله مورد اقدام و پیگیری قرار داده و به خریدار اعلام و گزارش می‌نماید.

در مورد کالاهای صادراتی نیز ارائه گزارش کامل از بارگیری، تحویل کالا و ارائه مدارک از قبیل اینویس و پکینگ تا گواهی مبدأ و گزارش بازرسی بین المللی کالا، به موقع در اختیار خریدار قرار می‌گیرد.

تحویل به موقع

تحویل به موقع

یکی از موضوعات مهم روزانه و کاری در شرکت، جدیت و پیگیری در تحویل به موقع کالا به خریداران است و نیک می‌دانیم که تحویل به موقع کالا از یکطرف و تضمین کمیت و کیفیت کالا و ارائه قیمت مناسب از طرف دیگر باعث افزایش جلب اعتماد مشتریان می‌گردد. استمرار این روند قطعاً در راستای مشتری مداری، منجر به پیوستگی دریافت سفارشات بیشتر می‌شود و این مزیت مهمی برای این شرکت و سایر تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان می‌باشد. لذا تحویل به موقع کالا یکی از شعارهای شرکت است.

با عنایت به مراتب فوق، امید و انتظار است که خریداران با تحویل گیری کالا، انتقادات و پیشنهادات خود را در هر یک از مراحل اجرای کار و با ذکر کاستی‌ها، به شرکت اعلام کنند. یقیناً این نظرات سرمایه معنوی ما محسوب شده و رفع اشکالات در ارائه خدمات، ما را بیش از پیش موفق خواهد ساخت.

به امید موفقیت شما سروران و عزیزان؛